Digitale werving van vrijwilligers: Welke marketingstrategie past bij jouw organisatie?

Deel deze training
Digitale werving van vrijwilligers: Welke marketingstrategie past bij jouw organisatie?

Omschrijving

Marketingspecialist Maaike Gulden neemt je mee in het vinden en benaderen van je doelgroep voor het werven van vrijwilligers. Hoe kun je social media en andere digitale kanalen gebruiken om vrijwilligers te vinden en te benaderen voor jouw vacatures? Hoe bereik je jouw doelgroep? Welke communicatiemiddelen zijn effectief en kun je het beste inzetten? Leer hoe je vrijwilligers kunt werven op een manier die past bij jouw organisatie en doelgroep. Ga je liever voor een persoonlijke benadering of wil je ook gebruik maken van social media en andere digitale kanalen om in contact te komen met de juiste mensen? Op 17 februari van 09:30 tot 12:30 uur leer je welke methode bij jouw organisatie past!

Doel

Het vrijwilligersveld verandert snel en de werving van nieuwe vrijwilligers ziet er tegenwoordig ook anders uit! Ga je mee met de tijd? Maaike Gulden deelt graag haar passie voor online marketing met anderen. Ze is auteur van de boeken "Social Media in Zorg en Welzijn: dat zorgt beter" en "Zakelijk twitteren voor gevorderden in 60 minuten".

Hier moet je zijn

KADE 40

Westhavenkade 40

3131 AE Vlaardingen

Training details

  • Naam Digitale werving van vrijwilligers: Welke marketingstrategie past bij jouw organisatie?
  • Trainer Maaike Gulden is online marketing adviseur bij haar bedrijf The Marketing Factory.
  • Doelgroep Organisaties
  • Categorie Pr/communicatie
  • Startdatum: 17 februari 2025
  • Tijd: 09:30 - 12:30
  • Overige trainingsdata:
  • Aantal bijeenkomsten: 1
  • Locatie: KADE 40 Westhavenkade 40 3131 AE Vlaardingen