Vrijwilligersmarketing - Effectief werven van vrijwilligers
Organisaties die met vrijwilligers werken hebben vaak moeite om voldoende vrijwilligers te werven. Vrijwilligers werven anno nu vraagt een frisse blik op de inzet van vrijwilligers en de manier waarop je ze kunt bereiken én overtuigen.
Wil jij nieuwe energie geven aan het werven van vrijwilligers? Meldt je dan aan voor deze inspirerende training!
Doel
Via een gestructureerde vierstappenmethode gaan de deelnemers de principes van vrijwilligersmarketing op de eigen praktijk toepassen, door het maken van een effectief marketingplan.
Goed om te weten
Ralf Fleuren van Bliqsem (een oude bekende van onze online collegetour;) verzorgt de workshop waarin organisaties worden getraind in het werven van vrijwilligers met slimme marketingmiddelen. Via een gestructureerde vierstappenmethode worden de deelnemers vertrouwd met een praktische en effectieve manier van werven van vrijwilligers.
De workshop duurt ongeveer 4 uur en bestaat uit een interactieve uitleg van de vierstappenmethode van vrijwilligersmarketing, voorzien van voorbeelden uit de vrijwilligerspraktijk en daarbuiten. Tijdens de workshop zullen de deelnemers ook opdrachten maken om het geleerde meteen te leren toepassen op de eigen praktijk.