Bijeenkomst ''Voorbereid zijn op een crisis''
Natuurlijk is het altijd beter om grensoverschrijdend gedrag te voorkomen, maar dat lukt niet altijd en dan kan het uitmonden in een ware crisis voor je vereniging, club of organisatie.
Met de nodige verwarring, onvoldoende opvang voor slachtoffer én dader, overhaaste beslissingen, tegenstrijdige informatie en reputatie schade.
Organisaties zijn vaak niet goed op een crisis voorbereid. In deze bijeenkomst, die vooral voor besturen waardevol is, gaan we in op rolverdeling bij een crisis en wat je allemaal van tevoren al kunt doen om goed te handelen, mocht het een keer misgaan.
Met de nodige verwarring, onvoldoende opvang voor slachtoffer én dader, overhaaste beslissingen, tegenstrijdige informatie en reputatie schade.
Organisaties zijn vaak niet goed op een crisis voorbereid. In deze bijeenkomst, die vooral voor besturen waardevol is, gaan we in op rolverdeling bij een crisis en wat je allemaal van tevoren al kunt doen om goed te handelen, mocht het een keer misgaan.
Doel
Leren welke stappen je moet nemen om mogelijke escalatie te voorkomen en ontdek alle handvatten en tips die je nodig hebt om dit soort situaties zorgvuldig af te handelen.
Goed om te weten
''Deze leerzame en inspirerende bijeenkomst houd je echt een spiegel voor! ''
Carin van der Hor is adviseur van het NOV (vereniging Nederlandse Organisaties Vrijwilligerswerk) en tevens externe vertrouwenspersoon van KLiK Vrijwilligers.
Laden...